Friday, December 10, 2010

fall'in love with si dia !



aku pon tak tahu ape yg aku rase munasabah or tak .
tapi tulah hakikat nyer .
aku sndiri tak tahu
macam perasaan nie wujud 
mungkin antara sebab² 
meh aku list kan :
1) sebab si dia merangkap kawan bestfren aku .
2) sebab aku tak sangka .nape ?
 tersebut lah kisah pada first time aku jumpe si dia
time tu pakwe bestfren aku ajak kuar makan .
then tatiba mamat nie muncul sekali .
tapi aku wat tak tahu jela first minute .
tapi da lama lepak aku rase si dia sama gonjol macam aku jugak !
hahahahahahahaha (ketawa besar !)
then lepas kejadian tu aku just admire je kat si dia .
nak dijadikan cerita aku add la si dia kat mukabuku 
atau nama scientific nyer FACEBOOK 
lepas beberapa aku add si dia .
si dia mula shows good signal .
ceh da macam signal tok astro time hujan lak .
hahahahahahahah.
si dia dlu yang ajak chat .
ok la .
tak lama tu si dia ajak keluar lak .
tapi sebagai gadis yang bermaruah .
aku tak tunjuk la symptom² .
yang aku nie admire kat si dia .
just let it normal je . 
and sekarang nie si dia lah yang paling 
rajin text aku .
sampai kadang² tak tahu nak text ape .
masing² keluar la gonjol masing² .
hahahahahahahahahaha
3) sebab si dia sama gonjol ngan aku .
4) sebab si dia caring even pale otak di ada shock ckit .
 maybe effects si dia accident dulu kot .
5) sebab si dia boleh jadi macam aku gak .
 aku happy dapat share problems aku ngan si dia .
si dia pon sama gak .
ah TIDAK !!!!
jangan teruskan perasaan ini .
tidak bagus untuk kesihatan .
hahahahahahaha 
kang kata orang aku nie gila bayang je .
and aku tak nak bertepuk sebelah tangan .
sebelum semua berlaku 
JANGAN AMEK APE² RISIKO .















ADAKAH INI YANG DINAMAKAN CINTA ???

No comments:

Post a Comment