Thursday, July 14, 2011

Laughing day but .......

hari  nie dari pagi sampai la detik tengah update blog nie .. aku asyik ketawe je .. even tengah ade problem.. mase tengah kerja pon dok ketawe je .. start dari masuk kerja .. first2 ketawe mase doctor tengah jumpe patient yang datang ke klinik tok follow up .. and patient hari nie ok sume even ade yang datin .. then lepas launch doctor ade meeting .. biase doctor I nie MD ( medical director ) hospital , so almost all meeting he must attend .. time doctor tengah meeting uh aku dengan klinik nurse madah nak wat lawak and ketawe berdekah2 jep .. ade je topik yang wat kite orang nak ketawe .. lagi2 kak Emah .. memang hobi die ketawe and aku tahu prinsip die same ngan aku "HAPPY GO LUCKY'' ..da abis kat hospital merebak sampai kat uma .. yang kat uma ade sorang mbe aku nie memang suka sakat orang .. name die Pqa Yusra .. otak die memang gile2 tapi yang penting maintain pandai k .. time tngah update blog nie aku terpikir sumthing ade bad thing yang nak jadi ke ?? yela .. lately nie aku ngan my kanda banyak problem .. kite orang da dingin since end of last week .. aku pon ta tahu ape salah aku sampi die dingin je ngan aku .. semalam baru je lepas ok titebe tadi gaduh lagi .. aku nak bukak fb tapi die cakap aku ta bgtau padahal aku da msg and time msg uh aku belom lagi bukak fb die .. nape la ngan my kanda nie ?? hope sgt we all will be alright just like before ..

No comments:

Post a Comment